piątek, 26 lipca 2013

Galeria7
























12 komentarzy:

  1. Jedno pytanie: jakie dodatki są w sushi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Malta, przeczytaj "podstawowe składniki sushi", znajdziesz tam wszystkie podstawowe dodatki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję.Toje sushi jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny bloG! Przepiękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiruje, pobudza kubki smakowe i wrecz zachwyca ( zdjęcia,przepisy,instrukcje...)-świetny Blog ! Pozdrawiam znad Bałtyku

    OdpowiedzUsuń
  6. a piece of art! congrats!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna galeria! aż mi dziwnie, że nigdy nie jadła sushi - widzę, że mam czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie mogę się przełamać do jedzenia sushi, jako niejadek do wszelkich nowości podchodzę jak do jeża, ale muszę przyznać, że Twoje sushi wygląda niezwykle apetycznie i przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają te przekąski. Sam robie czasami sushi. Mogłabyś napisać pod zdjęciem co jest w środku i jakie to sushi.
    Pozdrawiam, Roberto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda rewelacyjnie, byłam raz na sushi w restauracji ale sama bym chyba nie umiała zrobić czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam sushi, ale bez ryby.
    Super, że Cię znalazłam. Piękny blog!
    Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń